Кожна людина, що починає свій професійний шлях, відчуває труднощі, проблеми через відсутність необхідного досвіду. Щоб стати справжнім педагогом недостатньо аудиторних програмних знань, професійну майстерність потрібно передавати від досвідченого фахівця до початківця.Як прищепити учням інтерес до науки? Як активізувати їх пізнавальну діяльність на уроці? Як зробити процес навчання більш результативним? Мабуть, ці та подібні питання постають перед кожним учителем, і кожен з нас у процесі інтенсивних пошуків, роздумів і спроб знаходить власне рішення. Уміння вибрати з існуючих методів такі, що не просто збагатять учнів знаннями, а й готуватимуть їх до активної і творчої праці, – один з основних критеріїв педагогічної майстерності. Учень, який отримав у школі навички критичного мислення, може успішно використовувати їх в подальшому житті в будь-яких галузях. Саме на таких принципах був побудований урок хімії в 11 класі, який провела вчитель Максимович Ольга Михайлівна на тему «Естери. Реакція естерифікації. Гідроліз. До
астосування естерів» що відбувся 6 березня 2017 р.
На уроці вчитель використала різноманітні форми роботи: «знайомство та перетворення», випереджувальні завдання, демонстрацію власної та учнівської презентації, сучасну форму реклами – показ буктрейлера, складання сенканів, відеоролик, віртуальну хімічну лабораторію, релаксаційні хвилинки, завдяки яким учні та всі присутні поринули в атмосферу емоційного комфорту та позитивного настрою. Учасники семінару мали можливість оглянути оснащення та оформлення хімічного кабінету, поспілкуватися за «круглим столом», обмінятися думками з питань викладання хімії в сучасних умовах.
Кожен з присутніх мав змогу взяти для себе багато цікавого і корисного, щоб вдосконалюватися заради майбутнього - дітей.
Вчитель біології Бородинська В. М.
бування та з
|