Меню сайту
Наше опитування
|
Початкові класиУРОК. Я і Україна (2 клас) (Підготувала вчитель початкових класів Білокамінського НВК Належита Г. В.) Тема. Як зимують птахи і звірі ? Мета. Уточнити і розширити уявлення про тварин, їх значення для людини. Розкрити особливості життя птахів та звірів узимку. Виховувати дбайливе ставлення до тварин, викликати бажання брати участь в їх охороні. Обладнання: мультимедійний проектор, карточки із завданнями. Хід уроку
1.Організація класу. Клас поділено на 4 групи. Визначені лідери. 2.Актуалізація опорних знань. а)Бесіда - Назвіть зимові місяці? - Яка температура повітря порівняно з осінньою? - Чому? б) Створення асоціативної "павутинки” - Що вам спадає на думку, коли чуєте слово "Зима”? - Із запропонованих вибрати правильні (озимина, сніг, мороз, іній, ластівка, синичка, Різдво, лід, і т.д.) 3.Перевірка домашнього завдання. (Завдання на картках для 4 груп.) - Чому взимку холодно? - Чи гинуть листяні рослини взимку?Як про це дізнатися? - Які дерева взимку залишаються зеленими?Чому? - Навіщо вкривати снігом коріння рослин? 4.Оголошення теми та мети уроку. а)Бесіда за таблицею "Хто як зимує?” - Хто із звірів заготовляє їжу на зиму? - Хто шукає їжу взимку? - Хто впадає в зимову сплячку? б)Перегляд слайдів "Хто взимку спить?” в)Робота в групах. - Пригадайте , де зимують тварини?(розставити стрілочки) Ведмідь Під купою листя Їжачок На дні ставка, у мулі Мурашки У барлозі Жабка У мурашнику г)Перегляд слайдів ”Звірі взимку” д)Перегляд фільму "Зимуючі птахи” 5.Фізкультхвилинка. - Якщо ви не руйнуєте пташиних гнізд-підстрибніть тричі. - Якщо ви не забуваєте про птахів узимку-плесніть у долоні. - Якщо ви разом з батьками зробили годівничку-погладьте себе по голові. - Чи болить душа, коли ви бачите пташок взимку?- покладіть руку на серце. - Чи хочете дружити, бути у злагоді з природою?- обійміть себе! 6.Вправа "Займи позицію” - Діти, ви хочете, щоб випало багато снігу? -А це добре чи погано? Займіть позицію і поясніть свій вибір. - Опрацювати статтю і придумати питання до прочитаного. - Задати питання іншим групам. 7.Робота в зошитах. 8.Підсумок уроку. 9.Домашнє завдання. |
Архів записів
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||